Farming Simulator 17: Platinum Expansion
Få et væld af ekstra indhold og køretøjer ved at opgradere din Farming Simulator 17 til PLATINUM EDITION Oplev den officielle udvidelse af Farming Simulator 17, der giver dig et væld af nyt indhold, som vil udvide og berige dit spil! Arbejd med dine marker på en ny legeplads! Et stort sydamerikansk miljø venter dig med autentiske landskaber, enestående vegetation, lokale køer og sukkerrørsmarker, som tilbyder et fuldkomment sceneskift og flere spilmuligheder! Dette nye miljø har også et jernbanenetværk, der giver dig mulighed for at transportere dine produkter hurtigere på tværs af kortet. Nye landbrugskøretøjer er også føjet til Farming Simulator 17's i forvejen store garage! Opgrader med traktorer, mejetærskere og redskaber fra berømte mærker som Case IH, Stara, TT, Randon, FMZ og Gessner Industries, nøje gengivet fra de rigtige maskiner. Kræver, at basisspillet Farming Simulator 17 kører.