Farmer's Dynasty
DEN PERFEKTE KOMBINATION AF LANDBRUGSSIMULATOR OG LIVSSIMULATOR Mere end bare landbrugssimulator: I Farmer’s Dynasty skal du genopbygge din gård og bygge videre på din arv, starte en familie, styre dine forhold og selvfølgelig dyrke dine afgrøder. LANDMANDEN OG HANS MASKINER Massesiv af autentiske landbrugsmaskiner, som du kan bruge til at dyrke dine marker og optimere udbyttet. VÆLG AFGRØDER OG DYR Bliv en erfaren landmand, udvid din gård og invester i nye marker, så du kan høste endnu mere. FÅ NYE VENNER Bliv venner med naboerne ved at udføre opgaver. Måske bliver du gift med en af dem? STYR DIT BUDGET OG DINE RESSOURCER Bliv involveret i en dynamisk lokal økonomi hvor dine køb og salg påvirker markedspriserne.