Far Cry Primal - Mammuttens legende-missioner
Drik fra shamanens bæger for at opleve tilværelsen som mammut. Brug din utrolige styrke til at kæmpe for din floks overlevelse. Inkluderer Mammuttens legende-missioner ("Dyrenes duel", "Jagten på jægerne" og "Den fangede ældre").