Far Cry 6 Virtual Currency - Stor pakke 4.200
Credit-pakke med 4.200 Far Cry-credits (inkl. 700 Far Cry-credits i bonus), som kan bruges til at låse op for ekstra genstande, spilvaluta, ressourcer og meget andet.