Far Cry 6 Virtual Currency - Medium pakke 2.300
Credit-pakke med 2.300 Far Cry-credits (inkl. 300 Far Cry-credits i bonus), som kan bruges til at låse op for ekstra genstande, spilvaluta, ressourcer og meget andet.