Far Cry 6 Virtual Currency - Lille pakke 1.050
Credit-pakke med 1.050 Far Cry-credits (inkl. 50 Far Cry-credits i bonus), som kan bruges til at låse op for ekstra genstande, spilvaluta, ressourcer og meget andet.