Far Cry 3: LUKSUS-DOWNLOADPAKKE
Få endnu mere vanvid med Far Cry 3's Luksus-downloadpakke. Indeholder seks singleplayer-missioner, fire sjældne dyr, en bue, en signalpistol til multiplayer og alle andre bonusser, der tidligere er udgivet i Abesjov-pakken, De glemte ekspeditioner, Kriger-pakken og Predator-pakken.