Fan selected Officer Graphic Set
Nedenstående officersgrafik bliver tilføjet. Disse officerer blev udvalgt af fans fra tidligere titler. ▼Tilføjer officergrafik Cao Cao/Zhuge Liang/Lu Bu/Sima Yi/Diao Chan/Da Qiao/Tao Jun/Zhao Yun ▼Sådan bruger du den Vælg "EDIT OFFICER". Under "EDIT HISTORICAL OFFICERS" går du ind i "EDIT FACIAL GRAPHICS" og vælger en af officererne ovenfor. De mulige ansigtsbilleder vil blive vist. Vælg den ønskede grafik fra Special-fanen. Derefter kan du bruge den både i MAIN og HERO MODE.