Bethesda SoftworksRollespil
De prisvindende skabere af Skyrim og Fallout 4, Bethesda Game Studios, byder velkommen til Fallout 76. 25 år efter at bomberne faldt, skal du og dine fæller fra beskyttelsesanlægget – udvalgt blandt nationens bedste og kvikkeste – ud i det postnukleare Amerika på Reclamation Day 2102. Du kan spille alene eller slutte dig til andre, når du vil udforske, gennemføre missioner, bygge og besejre ødemarkens største farer. Udforsk en enorm åben ødemark, der er blevet hærget af atomkrig, i denne multiplayertilføjelse til Fallout-historien. Oplev den største og mest dynamiske verden nogensinde skabt i det legendariske Fallout-univers. Træd ind i et forladt Enclave-forskningslaboratorie, og stå over for udfordrende kampe i Fallout 76’s første raid: The Gleaming Depths. Hvis I sejrer, optjener I nye spillertitler, firestjernet legendarisk udstyr, og I kan få nye C.A.M.P. Pets med til jeres Wasteland-hjem! Fordybende missioner og spændende figurer Opdag West Virginias hemmeligheder ved at spille gennem en fordybende hovedmission, der starter i det øjeblik, du forlader Vault 76. Bliv ven med eller forråd dine nye naboer, som er kommet for at deltage i genopbygningen, og oplev Appalachia gennem dets indbyggeres øjne. Sæsoner Spil gennem hver sæson, og lås op for gratis belønninger såsom forbrugsgenstande, C.A.M.P.-genstande og mere ved at fuldføre tidsbegrænsede udfordringer. Multiplayer-rollespil Din figur oprettes ved hjælp af S.P.E.C.I.A.L-systemet, og du kan derefter tage hånd om din egen skæbne og ry i en ny, utæmmet ødemark med hundredvis af områder. Uanset om du rejser alene eller sammen med venner, så får du et nyt og enestående Fallout-eventyr. Mountain Splendorland Historien lever og ånder gennem verdenen i Fallout 76, som indeholder seks forskellige regioner i West Virginia. Hver af dem, lige fra Appalachias skove til Cranberry Bogs giftige og blodrøde vidder, tilbyder unikke farer og belønninger. En ny amerikansk drøm Den helt nye C.A.M.P. (Construction and Assembly Mobile Platform) bruges til at bygge og fremstille, uanset hvor i verden du befinder dig. Din C.A.M.P. giver dig hårdt tiltrængt ly, forsyninger og sikkerhed. Du kan endda begynde at handle med andre overlevende. Fallout Worlds Spil unikke eventyr i Appalachia med Fallout Worlds, et sæt spilfunktioner i forandring, der giver spillerne mulighed for at opleve Fallout 76 på forskellige måder med indstillinger, der kan tilpasses.