Fallout 4: Wasteland Workshop (PC)
Du kan designe og lægge bure ud for at fange levende dyr med Wasteland Workshop-tilføjelsen til Fallout 4, uanset om det er krigeriske Raiders eller bidske Deathclaws! Tæm de vilde dyr i Wasteland, bekæmp dem, eller slip dem løs i din bosættelse. Det er op til dig! Fallout 4: Wasteland Workshop indeholder også en vifte af nye designmuligheder til dine bosættelser såsom katoderørsbelysning, bogstavsæt, udstopning og mere! (Grundspillet Fallout 4 er påkrævet).