Fallout 4: Nuka-World (PC)
Besøg Nuka-World, en kæmpestor forlystelsespark, der oprindeligt var tilegnet Nuka-Colas forfriskende smag. Nu er det en lovløs Raider-by! Udforsk et helt nyt område med spændende parkzoner såsom Safari Adventure, Dry Rock Gulch, Kiddie Kingdom og Galactic Zone! Før ubønhørlige Raider-bander an for at indtage bosættelser, og undertving dig eventuelt Commonwealth. Oplev nye missioner og indhold med denne Nuka-World-tilføjelse til Fallout 4. God tur! (Grundspillet Fallout 4 er påkrævet).