Fallout 4: High Resolution Texture Pack
Nu kan du opleve ødemarken, som du aldrig har set den før, med Fallout 4 High-Resolution Texture-pakken. Fra de ødelagte bygninger i Lexington til havnefronten i Boston Harbor og mere. Alle steder er blevet opgraderede med superflotte detaljer.