Fallout 4: Game of the Year Edition (PC)
Fallout 4: Game of the Year Edition har vundet over 200 "Best Of"-priser og har Bethesda Game Studios anmelderroste Fallout 4 samt alle seks officielle tilføjelser: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop og Nuka-World! Som eneste overlevende fra Vault 111 kan kun du genopbygge og afgøre skæbnen af Fallout 4's Wasteland. Slut dig til flere fraktioner, der går efter magten, eller rejs alene. Valget er dit. Vær den du vil, lige fra en Power Armor-bærende soldat til en karismatisk charmør, med figursystemet S.P.E.C.I.A.L., hvor du kan udvikle din egen spillestil fra hundredvis af Perks. Oplev spændende kampe i første og tredje person med det dynamiske Vault-Tec Assisted Targeting System, eller V.A.T.S., så du kan tage sigte på fjender med maksimal taktisk fordel (og filmisk blodbad!) Indsaml, opgrader og byg tusindvis af genstande med Fallout 4's byggesystem. Lav bl.a. våben, armering og endda tilpasbare bosættelser. Velkommen hjem.