Fable II – Knothole Island (Premium)
Opdag nye missioner, figurer og meget andet i Knothole Island-pakken.Mød ubådsmanden Gordon i havnen ved Bowerstones marked, hvor du vil blive overdænget med enestående gaver, der skal lokke dig ud på en rejse til den ø. Der vil du drage ud på nye missioner, bekæmpe flere væsener og finde Albions mest sjældne våben, tøj og eliksirer.Du vil også kunne se din placering på over 50 nye Leaderboards på Lionhead.com.Hvis du har Knothole Island (Premium)-pakken og blot vil spille kooperativt i Albion, skal din makker downloade Fable II Knothole Island (Gratis)- eller (Premium)-pakken.Hvis I vil spille de nye missioner og nyde den fulde kooperative Knothole Island-oplevelse, skal begge spillere downloade Knothole Island (Premium)-pakken.