Extra Slots Pack
Extra Slots-pakken øger antallet af Creat-A-Class-sæt, der kan tilpasses, til ti. Den udvider også lagerkapaciteten til medier, så spillere kan gemme 20 flere emblemer, 32 flere videoer og 40 flere skærmbilleder. Activision garanterer ikke online lagerplads og giver ingen penge tilbage, hvis gemte data mistes, eller hvis adgangen til data afbrydes, og Activision må uden varsel stoppe med at tilbyde online lagerplads (eller reducere lagerpladsen), hvornår det skal være fra et år efter køb uden varsel. Ved at foretage dette køb erklærer du dig enig i ovenstående.