Evil Dead The Game - Army of Darkness Medieval Bundle
Nu kan frigivelsen af Army of Darkness-opdateringen i Evil Dead: The Game fejres med Army of Darkness Medieval Bundle, der indeholder nyt tøj til Lord Arthur og Henry the Red, sammen med en guld-getup til Evil Ash og hans håndlangere. Medieval Bundle indeholder: - Henry the Reds skotske udstyr - Lord Arthurs kampbeklædning Forkæl de overlevendes gode udseende og stil med Gilded Attire-beklædningspakken til Necromancer Demon-hæren - inklusiv Evil Ash - sammen med et nyt Screamer-skræmmebillede til Necromancer Demon.