Eventyrssamling fra Merge Games #1
Drag ud på en rejse gennem tre opslugende verdener med Merge's eventyrssamling, der indeholder: Time on Frog Island, Spirit of the North og Stranded Sails. Fordyb dig i unikke og uforglemmelige fortællinger med timevis af udforskning, opdagelse og historiefortælling. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition er et single-player tredjepersonseventyrspil inspireret af Islands betagende og mystiske landskaber. Historien finder sted i forskellige stykker nordisk folklore. Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands - Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands er et eventyrspil om landbrug i en åben verden fuld af opgaver og opdagelser! Du er skibbruden i en mystisk øgruppe. Det er op til dig at overleve og løse mysteriet dybt inde i hjertet af øerne, og så undslippe! Time on Frog Island - Skibbruden på en usædvanlig ø En frygtelig storm hærger havene omkring dig og sender dit store fartøj ind i de forræderiske klipper på en nærliggende ø. Da du vågner er dit skib hårdt medtaget, forlist på en usædvanlig ø fyldt med ... frøer?