Europa Universalis IV: Starter Pack
Inden du sætter sejl mod nye verdener, skal du sørge for, at dit skib har alt det nødvendige udstyr. Europa Universalis IV: Starter Pack indeholder de udvidelser og DLC, som Paradox mener bedst repræsenterer Europa Universalis IV. Pakken er udviklet til nye spillere og inkluderer grundspillet og udvidelser, der er valgt for at sætte fokus på de mange spilmuligheder, der findes i det bedst sælgende historiske strategispil.