Europa Universalis IV: Guns, Drums & Steel Vol 3 Music Pack
Europa Universalis IV: Guns, Drums and Steel Volume 3 er den tredje metalholdige musikpakke, der mikser genrer og temaer inspireret af Europa Universalis-serien. Denne samling indeholder 12 alternative metalsange, allesammen skrevet og arrangeret af Kasper Lingren, og hver af dem med et strejf af nordisk folkemusik.