Europa Universalis IV: Emperor
Regér et kontinentet eller hele verden i Europa Universalis IV: Emperor Opdag nye måder at udvide dit imperie på i denne udvidelse til Paradox Development Studios mesterlige spil, der simulerer Europas historie fra det 15. til det 19. århundrede. Europa Universalis IV: Emperor giver dig helt nye muligheder for at erobre verden fra renæssancen og frem til oplysningstiden. Kan dit rige bestå gennem århundrederne? Emperor fokuserer på at forbedre spiloplevelsen for de europæiske nationer og give flere muligheder til de katolske stater, samtidig med at Det Tysk-Romerske Rige bliver mere aktivt. Revolutionerne spreder sig som en steppebrand og kræver handling fra de riger, der ikke ønsker at blive fanget i de radikale krav om reformer. Flere gamle mekaniker er blevet opdateret, og kortet over kontinentet er redesignet og rummer flere muligheder.