Escape Academy: Escape from the Past
Besøg fordums tids Escape Academy i Escape from the Past. Denne DLC (inkluderet i Escape Academy Season Pass) er en forhistorie, hvor spillerne i rollerne som Sandra Solange og Eel Barnes rejser hele vejen tilbage til dér, hvor de begyndte deres rejse som elever på akademiet! Efter et frygteligt "uheld" ved en sportsbegivenhed på akademiet, som næsten koster rektoren Horatio Windsor livet, bliver han overbevist om, at en af medlemmerne af lærerstaben prøver at MYRDE HAM! Overbevist om, at morderen har øjne overalt, hverver han Sandra og Eel som sine undercoveragenter, der skal undersøge hver af de mistænkte lærere. Mens "uheld" bliver ved med at ske, må spillerne klare sig gennem (og overleve!) fem helt nye rum, mens de langsomt undersøger spor for at sammenstykke morderens identitet. Det er et Escape Academy-mordmysterium!