Episode 5: "Tiden Udløbet"
Den sidste episode i serien på fem spil, finder sted i Robert Kirkmans prisbelønnede zombie apokalypse. Knapt med tid, og med alle odds imod dig, er Clementines skæbne i dine hænder. Kulminationen af dine valg ender i en fantastisk konklusion i denne første sæson af ”The Walking Dead”.Indkøb af denne DLC kræver ”The Walking Dead – episode 1: A New Day”.