Episode 4: "I Hver En Krog"
Episode fire af fem i spilserien baseret på Robert Kirkmans prisvindende univers. Efter at have lidt et forfærdeligt nederlag ankommer gruppen til Savannah på jagt efter en båd og en flugtvej. I takt med at gruppen bliver mere og mere paranoid, må Lee holde sammen på dem og samtidigt beskytte Clementine, forfulgt af zombier såvel som en menneskelig trussel.Køb af denne DLC kræver The Walking Dead – Episode 1: A New Day.