Episode 3
Tre nye episoder – "A Brilliant Scheme", "Elite" og "Struggle to Survive" – bliver føjet til din Survey Mission. *Dette produkt er inkluderet i det komplette episodesæt, der indeholder alle ni episoder. Vær opmærksom, så du ikke kommer til at købe det samme flere gange.