Episode 2
Tre nye episoder – "Iron Wall", "A Town of Memories" og "The Nameless Ones" – bliver føjet til din Survey Mission. *Dette produkt er inkluderet i det komplette episodesæt, der indeholder alle ni episoder. Vær opmærksom, så du ikke kommer til at købe det samme flere gange.