Episode 2: "I Nødens Stund"
Andet afsnit i en serie på fem, der foregår i Robert Kirkmans prisvindende univers. Tre måneder efter hændelserne i afsnit et tvinger sult gruppen til at søge efter mad hos fremmede. I en verden hvor de levende kan være farligere end de udøde, er det et risikabelt træk, men du opdager snart, hvor langt du vil gå for at overleve. Hvordan vil de valg, du traf i afsnit et, påvirke din historie? Køb af denne download kræver The Walking Dead - afsnit 1: A New Day.