Enter Digiton: Heart of Corruption
Befri et underjordisk kongerige fra død og ruin! Dybt indlejret i en øde verden ligger kongeriget Digiton, der engang var et velstående, teknologisk avanceret samfund. På grund af grådighed og magtbegær kollapsede kongeriget, hvilket banede vej for de fire dæmonherrer, der nu har herredømmet over Digitons store underjordiske byer, iskolde dale, indviklede miner og frodige svampeskove. Påtag rollen som en af Digitons få overlevende. Bevæbnet med blot et skjold er det din opgave at forvise dæmonherrene, og det er op til dig at udforske det ødelagte riges mørke mysterier og gendanne dets tidligere storhed. Afdæk de gamle, skjulte hemmeligheder og opdag sandheden bag gåden der engang var kendt som "AHAB-enheden".