Enlisted - "Firestorm" Bundle
This bundle includes: - M26 T99 Squad - Type 5 Ho-Ri Prototype Squad M26 T99 er en eksperimentel modifikation af den amerikanske M26 Pershing-kampvogn, der er designet til at øge ildkraften ved at integrere T99 Rocket Projector-systemet. Denne modifikation blev betragtet som en potentiel erstatning for M4 Sherman, der var udstyret med T34 Calliope-raketkasteren. M26 T99 er velegnet til forskellige kampopgaver, herunder undertrykkelse af befæstede stillinger, ødelæggelse af fjendtlige køretøjer og støtte til infanteriet på slagmarken. Kampvognens bevæbning omfatter T99-raketsystemet, som affyrer 114 mm M8-raketter (44 raketter i alt), samt dens standardvåben: en 90 mm M3-kanon med 70 patroner, et 12,7 mm M2HB tungt maskingevær med 600 patroner og et 7,62 mm M1919A4-maskingevær med 5.000 patroner. Ho-Ri-prototypen er en japansk eksperimentel tung tank-destroyer, der blev udviklet i 1944 af Mitsubishi, baseret på type 5 Chi-Ri-tanken. Projektet var designet til at imødegå tunge allierede tanks som f.eks. den amerikanske M4 Sherman. Køretøjet er udstyret med en kraftig 105 mm kanon, der er monteret i en fast, helt lukket kasemat, som giver besætningen beskyttelse og fremragende stabilitet under affyring. En af Ho-Ri's vigtigste fordele er dens frontpanser, som er op til 150 mm tykt. På trods af sin store størrelse har køretøjet en god mobilitet takket være en kraftig motor og brede bælter, der sikrer en høj offroad-performance.