Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Forestil dig, at du vågner efter en voldsom storm, lige da solen er ved at gå ned. Du befinder dig i vejkanten uden for en lille by. Der går et kuldegys gennem din krop, da den husker de dramatiske begivenheder, som dit sind ikke kan eller vil erindre... Vover du at opklare det oldgamle mysterium om Maple Creek?