Enigmatis Bundle
Udforsk den idyllisk landsby Maple Creek, løs utallige oppgaver, find beviser, og følg sporet på en mystisk prædikant for at finde ud af, hvad der i virkeligheden skete med de forsvundne personer. Fortsæt jagten på den djævelske præst, og afslør hemmelighederne i den tågede Ravenwood Park!