Endless Legend
Endnu en dag gryr – endnu en dag med hårdt arbejde. Der skal dyrkes afgrøder, opbygges industri, forskes i magi og videnskab og indsamles penge. Dette drives af et akut behov, da planetens historie omfatter uforklarlige apokalypser, og den vinter, indbyggerne netop har overlevet, var den værste i mands minde. Dette har også været sandt for de foregående fem. Efterhånden som du går på opdagelse i denne verdens hemmeligheder og legendernes og ruinernes mysterier, som eksisterer lige så meget i virkeligheden som i rygterne, vil du få at se, at du ikke er alene. Der er andre, som kæmper for at overleve, for at dyrke jorden og måske endda for at erobre.