Endless Legend - The Lost Tales
Med denne missionspakke får spillerne en endnu bedre oplevelse og har mulighed for at få ny indsigt i de små fraktioner på Auriga i de mere end 20 "Lost Tales". Hvad gemmer The Delvers bag kraniemaskerne? Kan man stole på de forviste Dorgeshis? Hvilke guder The Erycis tilbeder mon?