Endless Legend - Tempest
Selvom man kender meget til Aurigas overflade, holder havet stadig på mange af sine hemmeligheder. Forvitrede fæstninger fra en anden tidsalder huser stadig et hemmelighedsfuldt folk kaldet The Fomorians, som tjener et ældgammelt formål. Men mens de forskellige nationer på Auriga lærer at mødes og handle med og bekrige hinanden på havet, stiger endnu en magt op fra dybet. De er The Morgawr, et forvredet og besat folk, som lader til at være symbiotiske skabninger af livet i havet og andre ufattelige arter. Det vil blive nødvendigt at konfrontere dem, trodse dem og forstå de nye kræfter, de har tøjlet. Eller også at underkaste sig deres styrke, hvilket er mere sandsynligt.