Endless Legend - Shifters
Da The Endless først kom til Auriga, fandt de ikke en tom planet, men en planet, der myldrede af liv – noget af det var intelligent. The Guardians, planetens vogtere, var engang en intelligent race. En anden var deres hjælpere og venner, The Allayi. The Allayi blev knust og spredt for alle vinde af The Endless, og i århundreder har de bevæget sig på selve overlevelsens rand. De har skrevet deres traditioner og historier ned i form af en religiøs tekst, The Epistles, og en bønnebog, Euchologion, og de har ventet i sneen og skyggerne på, at Auriga endnu engang ville få brug for dem. Nu lader det til, at tiden er kommet ...