Endless Legend - Inferno
NYT VULKANTERRÆN Lavaterræn er ugæstfrit, og selvom det ikke kan bruges til madproduktion, er det perfekt til industri, videnskab og støv. Det er en barsk startposition for de fleste racer, men hvis man udnytter terrænet rigtigt, kan det hurtigt forvandle middelmådige byer til mægtige produktionscentre. Der er ikke blot tilføjet en ny barsk terræntype, men også nye "vulkanske uregelmæssigheder", der i endnu højere grad ansporer spillerne til at vove sig ud i de golde områder.