Endless Legend - Guardians
Der er ældre og mægtigere ting i universet end The Endless, hvis få hundrede århundreder kun lige skraber historiens overflade. Hvad med disse ældre væsner og disse andre kræfter? Forsvandt de, før The Endless ankom, eller kunne The Endless, da de var stærkest, have holdt dem i skak og kontrolleret dem? Og nu da The Endless er forsvundet, kan det så være, at nogle af disse ældre væsner pludselig viser sig igen?