Endless Legend - Echoes of Auriga
Yderligere musik til Endless Legend, det kritikerroste turbaserede 4X-strategispil. Der er syv nye numre, som er komponeret og produceret af FlybyNo. Omfatter eksklusive ting til helte. Musikken til Endless Legend er blevet rost af brugerne. Succesen har ført til, at FlybyNo har komponeret syv nye fede numre med i alt 30 minutters spilletid, så spillerne får en endnu bedre oplevelse, og spillets atmosfære beriges.