En kiste med poletter - 6,400
Få en eksklusiv kiste med poletter Tokens er en valuta i spillet Disney Speedstorm, som kan optjenes gratis ved at opnå mål i spillet eller købes med rigtige penge. De er ikke sæsonbaserede og kan spares op. De kan også bruges til at købe genstande i butikken.