En æske med poletter - 2,400
Få en særlig æske med poletter Tokens er en valuta i spillet Disney Speedstorm, som kan optjenes gratis ved at opnå mål i spillet eller købes med rigtige penge. De er ikke sæsonbaserede og kan spares op. De kan også bruges til at købe genstande i butikken.