Empire of Sin - Premium Edition
Premium Edition giver adgang til alt Deluxe Edition-indhold – Mobster Pack, Golden Weapon Set og Curb Stomp Execution – samt to senere udvidelser og Al Capones stilfulde pelsfrakke. Empire of Sin er et nyt strategispil fra Romero Games og Paradox Interactive, som placerer dig i hjertet af forbudstidens Chicagos skånselsløse kriminelle underverden i 1920'erne. Træd ind i rollen som en af fjorten virkelige og historisk inspirerede mafiabosser som Al Capone, Stephanie St. Clair eller Goldie Garneau, saml en broget skare til en bande, opbyg og administrér dit forbryderimperium, og forsvar dit område mod rivaliserende bander. Det er op til dig at svindle, charmere og true dig til tops, og så gøre hvad som helst for at blive der. Knæk og bræk!