Empire of Sin - Deluxe Edition
Opgradér til Deluxe Edition, så får du adgang til Mobster Pack, der indeholder fire gangstere, du kan rekruttere og spille, Golden Weapon Set, der indeholder tre eksklusive våbenudseender samt "Romero"-lydeffekter, og en unik henrettelsesanimation til din boss: Curb Stomp Execution. Empire of Sin er et nyt strategispil fra Romero Games og Paradox Interactive, som placerer dig i hjertet af forbudstidens Chicagos skånselsløse kriminelle underverden i 1920'erne. Træd ind i rollen som en af fjorten virkelige og historisk inspirerede mafiabosser som Al Capone, Stephanie St. Clair eller Goldie Garneau, saml en broget skare til en bande, opbyg og administrér dit forbryderimperium, og forsvar dit område mod rivaliserende bander. Det er op til dig at svindle, charmere og true dig til tops, og så gøre hvad som helst for at blive der. Knæk og bræk!