Elitesoldaterpakke
Tilpas din deling med tre nye bonusgenstande. Lås med det samme op for en ny rekrut i din kaserne inspireret af det originale XCOM: UFO Defense. Klæd dine soldater på med specialiserede panseropgraderinger, bl.a. de nye pansersæt Hyperion og Reaper. Tilpas dine soldaters udseende med forskellige farver og nuancer til alle pansersæt.