Elite-stak
"Indeholder 5 Elite-pakker! Elite-pakker er navnet på premium-pakker i Gears of War 4. Saml emblemer, våbenoverflader og figurer med 5 tilfældige tilpasningskort – indeholder 1 genstand, der er sjælden eller bedre, med større chance for at få et Legendary card. Hvis du vil blære dig med de sejeste figurer og de bedte overflader i Horde og Versus, skal du finde dem her!"