Elite Soldier Skin Pack
Se, hvad jeg lige har fundet! Et sæt moderne militærgrej! Dine venner ville slå ihjel for at få fat i det... men det er DIG, der har stormgeværet! Dette DLC indeholder: -hovedbeklædning (militærhjelm og maske). -et våben (stormgevær). -et kæledyr (drone). Disse genstande giver forskellige bonusser til din karakter. Våben kan opgraderes. DLC-genstandene vil være tilgængelige i din private kasse, der ligger i Kovacs bunker.