Ekstra scenario – "The God of War, Surrounded"
Scenariet "The God of War, Surrounded" bliver tilføjet. ▼The God of War, Surrounded Efter Liu Beis vellykkede indtog i Shu overlader han Jing Provinces militær til Guan Yu. Guan Yu marcherer ud for at erobre Fan Castle i Xiangyang, men han ender med at blive presset af tropper fra Wu, der besvarer Cao Caos råb om hjælp. En knibtangsmanøvre fra Wu og Wei: En stor fare truer de modigste helte.