Edna & Harvey: The Breakout - Anniversary Edition
Edna og Harvey er tilbage! Det prisvindende eventyr med ny maling! I ""Edna & Harvey: The Breakout – Anniversary Edition"" er Daedalics klassiker blevet tegnet op igen og har fået en komplet revision: grafik i høj oplysning, ny teknologi, intuitive styremekanismer – det er et virkeligt vildt eventyr! Genoplev denne skøre kultklassiker med Edna og Harvey – bare bedre end nogensinde før – eller få din første oplevelse med dette mesterværk! Det er tid til at gå amok! Når Edna vågner op, har hun ingen erindring om sin fortid, eller hvorfor hun befinder sig i en polstret celle i et sanatorium. Selvom hun ikke ved, hvordan hun er endt op i cellen, er én ting sikkert: Hun vil ud derfra! Hun føler sig trods alt helt rask – og hendes talende tøjkanin Harvey er enig. Sammen prøver de at slippe ud og møder undervejs de mærkeligste indsatte – lige fra en mand i et bikostume til de pseudosiamesiske tvillinger Hoti og Moti. Men Dr. Marcel, sanatoriets overhoved, gør alt i sin kraft for at forhindre Edna i at forlade stedet. Hvad er hans mål? Og hvorfor er hendes hukommelse blevet slettet? Lidt efter lidt begynder Edna at huske tiden før sanatoriet ...