Edit Parts - Equipment 2
Tilpasningsudstyret til mænd og kvinder bliver tilgængeligt ved oprettelse af tilpasset figur i "Edit Mode." * Tilføjet udstyr ・Western Mechanical Set (mænd og kvinder) ・Wandering Warrior Set (mænd og kvinder)