Eddie, Snowboard og mere
Den eneste ene – Eddie Wachowski – vender tilbage i triumf – udstyret med sin velkendte afrofrisure og skæve personlighed, der gjorde ham til et kulthit i de tidligere SSX-spil. Med sin unikke modesans og stil samt sit Ultimate-snowboard, en særlig evnefordel og et geotag på niveau 4, så du gør fremskridt hurtigere, er Eddie den perfekte udvidelse af dit hold.