KOEI TECMO EUROPEAction og adventure
"DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition" består af grundspillet og det indhold, der er angivet nedenfor. - Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) Du har adgang til Official Book og Original Soundtrack i spillet. Official Book er fyldt med originale illustrationer af vigtige begivenheder i Three Kingdoms-perioden sammen med aldrig før viste oplysninger om figurer og diagrammer, der viser deres forhold til hinanden, alt sammen centreret omkring historien om de nye "DYNASTY WARRIORS", fortalt fra hovedfigurens perspektiv. Original Soundtrack indeholder de 20 originale numre. - Letters Letters giver gold til at købe ting som weapons, portable items, og pyroxene til at skabe ædelstene (creating gems). Når du vælger "New Game" og spiller dig igennem historien, får du letters leveret på Inns. Det letter, der giver pyroxene, bliver først leveret, når du når det punkt i spillet, hvor det bliver muligt at skabe ædelstene (creating gems). Bemærk: - Hovedspillet "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS" sælges også separat. Bekræft venligst, at du har valgt det rigtige produkt, før du foretager dit køb. - Official Book og Original Soundtrack er digitale versioner af Official Book (japansk version) og Original Soundtrack, der er inkluderet i "Treasure Box ", som sælges i nogle regioner. - Dette indhold kan ikke downloades som separate filer (PDF, MP3 osv.). - Intet af dette indhold kan ses eller spilles uden for spillet. Vær opmærksom på, at bonussen og andet indhold kan blive tilgængelig for køb eller gratis som ekstraindhold til dette spil på et senere tidspunkt. - Billederne viser en version, der stadig er under arbejde. Det endelige produkt kan afvige fra de viste billeder. - Hvis en tilføjelse er færdiginstalleret, mens spillet kører, bliver den tilgængelig, når du vender tilbage til titelskærmen. - Kun Xbox Series X er tilgængelig i 4K-opløsning. 4K-opløsning er ikke tilgængelig til Xbox Series S.