DYNASTY WARRIORS 9: Zhao Yun "Racerdragt-kostume"
Dette indhold vil udgå d. 31. december 2024. Du vil stadig kunne bruge det indhold, du har købt. Et ekstra kostume til Zhao Yun "Racing Suit Costume" bliver tilgængelig til brug. ▼Sådan gør du: Vælg Gallery - Characters fra titelskærmen, og vælg derefter figuren, hvis kostume du vil skifte. Vælg Regular Costume under Change Costume. Du kan også gå til et Hideaway under spillet, vælge Change Costume og så vælge Regular Costume. Derefter skal du vælge Regular Costume og så vælge figuren. I begge tilfælde skal du have gjort fremskridt nok i spillet til, at du kan vælge figuren.